:...Koleksi Kapal Perang...:

Monday, July 02, 2012 0 Comments A+ a-

Ari tu semangat aku nak kumpulkan koleksi kereta kebal ni….last2 impian musnah sbb ada benda lain lg yg aku rs perlu aku tumpukan…br2 ni my mum say ada 1 koleksi kapal terbang perang lak muncul dr syarikat terbitan yg sama rsnya…so memandangkan harga pengenalan hanya RM9.90, aku pun membodek my mum utk dptkan 1…so ni la kapal terbang tu ;p

 Mcm biasa benda ni mai ngan buku dia...utk rujukan n pengenalan apa yg ada psl kapal terbang nie...



tp baru2 ni aku mengamuk ngan anak2 sbb suka benor bukak n tutup almari hiasan tu...last2 kapal terbang ni pun terbang jatuh ke bawah...so ekor kapal tu dah patah huhuhu...tensionkan...tp nak buat cmner...aku tetap letakkan kapal tu kat almari tu jgk huhuh...

^0^  tp bila fikir2 alik...memandangkan harganya makin lama makin naik so beli yg ni je la hahaha  ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~