~~ Teruskan Berjuang ~~

Wednesday, December 02, 2015 4 Comments A+ a-

Luahan hati untuk melepaskan rasa kelegaan didada.........................

Aku tahu aku bukan insan yang terbaik di muka bumi ini...aku pun byk kesalahan dan kesilapan...selagi aku boleh belajar untuk betulkan diri aku akan terus belajar...

Melangkah ke dunia pembelajaran sekali lagi merupakan satu langkah besar yang aku ambil untuk kemajuan diri...tinggalkan sementara dunia pekerjaan dan melangkah ke alam Universiti yang langsung tidak sama semasa zaman diploma dulu...banyak jurang perbezaan dr zaman mula-mula masuk diploma, degree and now master.... ambik master dan semakin master kawan sekeliling aku....masing-masing ada pengalaman kerja yang mencabar minda...

Aku cuba yang terbaik, belajar sebaik-baiknya dan cuba untuk menyiapkan segala tugasan yang diberikan tak kira samaada individu mahupun kumpulan...Bukan nak belagak bagus mahupun pandai..aku masih bodoh untuk mengetahui sesuatu perkara...selagi mampu aku akan cuba menyelesaikan segalanya...mungkin menggesa, mendesak atau apa jua istilahnya tapi sekiranya salah sorg tidak menjadi penggerak sapa yang akan menjadi penggerak dan menyiapkan segalanya...tarikh semakin hampir dan semakin mendesak...

Ya...aku kena bertenang.... selalu bertenang...tapi kalau markah tak dpt boleh ke bertenang selepas itu...tanya la iman memasing...inila dugaan bergelar pelajar...bkn menyindir atau membuat orang terasa...fikirkan sendiri sebab semuanya dah dewasa...maaf kalau ada yang terasa...x niat langsung.... CHILL YA....

Dugaan yang perlu aku teruskan untuk selesaikan segalanya...semoga aku terus berjuang dan bertabah....

...................Buat peringatan untuk diri sendiri..............

4 Komen

Write Komen
ida =)
AUTHOR
December 7, 2015 at 4:37 PM delete

teruskan berjuang pia! go! go! go!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
February 17, 2016 at 2:59 PM delete

pia boleh. yakin boleh \(^^)/

Reply
avatar
asYDhia
AUTHOR
March 1, 2016 at 12:53 PM delete

insya allah tq hasni..doakan pia berjaya :)

Reply
avatar
asYDhia
AUTHOR
March 1, 2016 at 12:54 PM delete

insya allah tq mama ida..doakan pia berjaya :)

Reply
avatar

~~ Tabung AsyDhia ~~