:...No More Tracing Line...:

Friday, July 13, 2012 2 Comments A+ a-

Perubahan anak kdg2 mungkin terkejutkan si emak (tuju khas utk aku heheh) sbbnya apa yg my son tunjukkan kat rumah aku akan jd jakun…tunjuk apa tunjuk ini….
Tulisan my son yg berwarna warni itu...Bila anak tetiba rajin (pdhal aku x pernah paksa pun)…aku akan kagum n bangga ngan apa yg dia blaja di sekolah…secara jujurnya wlpn aku rs agak terlewat menghantar my son tp aku yakin berkat doa n usaha aku yg agak mcm kura2 ni insyallah one day my son akan berjaya juga mengharungi zmn kedewasaannya dlm mengetahui apa itu sekolah n apa yg perlu dia blaja di sekolah serta perlu mengingati apa jua yg teacher dia ajar….

Ari sabtu rsnya my son ambik buku ni n write some letter n number...tp aku rs syukur sbb tulisan dia semakin ok cuma x pasti dia dah mula mengenali huruf ke idak...apa pun aku akan usaha slow2 biarla mcm kura2 sekali pun dlm memastikan my son mampu buat...

Ni aksi dia ms ari tu...
^0^  ....tp cmner aku nak buat erk utk cuba bg anak bgtau apa dia buat kat sekolah huhuhu....  ^0^

2 Komen

Write Komen
ida =)
AUTHOR
July 13, 2012 at 12:03 PM delete

well done Asyraf. Good job!

mak jangan underestimated asyraf tau.

Reply
avatar
asYDhia
AUTHOR
July 13, 2012 at 12:06 PM delete

mak x pernah underestimated my kids...i know diorg blh buat tp dlm senyap huhuhu

Reply
avatar

~~ Tabung AsyDhia ~~