:...Permulaan tahun yang memenatkan...:

Monday, March 05, 2012 1 Comments A+ a-

Tahun 2012....pd aku tahun yg penuh cabaran....cabaran dr segi mendidik anak yg nak sekolah hingga la ke cabaran kerja n kehidupan....maybe almost 3 thn aku "mcm goyang kaki" n now bertubi2 keja yg aku diberi...x pe permulaan utk pembelajaran...


mula2 masuk tahun ni my son asyik nangis je dari second day school smpai la last 2 week br dia ok...so settle masalah aku bab anak....then bab kehidupan pd aku, aku redho...bkn apa coz tu adalah ketentuan dariNYA...aku akan terima ngan ati yg tenang n terbuka...


cabaran di opis pd aku ok permulaannya smpai la aku jmp user yg kerek + ckp byk tp input x da....so aku kena matangkan diri n start to learn bt program alik...ditmbh plak ngan rencah tambahan dlm kerja iaitu 5s...apa la salahnya kekal kan je ketua zon tu...ngada2 lak aku rs...x psl2 nama aku ternaik as ketua...wlpn pengalaman kat opis lama ada tp org2nya x sehebat org2 disini...x pe kena kuatkan mental n fizikal nie...


so apa yg perlu aku mulakan dulu skrg nie...yg hakiki x settle lagi dah dtg keja br...cmni kot perasaan opismate aku yg lain tu (insan2 terpilih saja) huhuhuh


^0^ klau aku cara kasar utk jdkan zon terbaik aci x ;p ^0^

1 Komen:

Write Komen
Amy
AUTHOR
March 5, 2012 at 5:47 PM delete

Hahahaa.. Ok la Tu.. Berusaha ke arah keberkatan.. ;D

Reply
avatar

~~ Tabung AsyDhia ~~