:..Bukan Rezeki...:

Wednesday, March 07, 2012 0 Comments A+ a-

Semlm mcm biasa kluar dr opis dlm around kul 5.15pm cmtu...bkn apa sbb smlm my son p travel ke shah alam...dia p Horse Park, fire station n library...so smpai kat tadika dia dlm around kul 5.30pm tgk2 pintu tadika kunci so that diorg blm smpai lagi...

akibat bosan menunggu dia sampai aku pun kemasla apa2 yg perlu dlm keta...abis semua resit2 payment yg dah x nmpk tulisan tu aku buang kemas abis la...smpai la aku bukak handbag utk cari resit touch n go yg tah bila la dia nak reloadkan semula RM50 ari tu huhuh...

tgh2 kemas tu aku pun bukak la beg duit aku...tetiba aku ternmpk baucer ni...


bila aku telek dia punya tarikh aku dah teriak dlm keta (wlpn x kluar air mata) huhuhu...sgt2 sedih coz dia tamat 4 mac ari tu....pttla aku rs cam nak p carrefour je ahad lps...rupanya benda nie huhuhu...sgt2 rugi sbb amaun dia pun agak byk disaat2 sesak begini huhuhu


ngan angka yg tertera kat gmbr tu aku rs aku blh beli stok makanan segera anak2 buat bekal ke umah pengasuh...call my hubby dia pun jerit dlm keta...tp nak buat cmner 2 ari dah berlalu huhuhu


^0^ moral of the story klau dah ditakdirkan mmg x da rezeki mmg x da la...wlpn aku sentiasa beringat psl baucer ni huhuu ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~