:...Hot Ballon Putrajaya...:

Monday, March 19, 2012 3 Comments A+ a-

Ari sabtu petang pas my son bgn dr tdo dia tetiba ckp ngan lembutnya "ma nak jln2"...dgn muka yg sgt sayup so aku pun berdiskusi ngan my hubby...


aku: abg x nak bw dia p jln2 ker
hubby: nak bw p mn
aku: mn2 je la pusing2 KL ke...nak main taman dah mlm plak br pas ujan
hubby: ye la...
aku: abg apa kata kita p ptrajaya...ada belon panas kat sana...dpt tgk belon pun jd la
hubby: ok pas maghrib kita p


Lps solat kami bergerak ke sana...smpai putrajaya dlm around kul 8.40mlm cmtu...so not bad jgk la situasi kat situ...
 jln nak menuju ke persint 2 dah start jam

  ni belon panas yg menarik bg aku...becoz i love cat

 terpaksa la si ayah dukung my son...sbb nak bg nmpk belon2 yg ada

 
my daughter x bergerak lgsg n no noisy dr dia...kusyuk tgk belon + api yg ada

  ni antara belon2 yg ada...ada bentuk kayu + burung, cat dari mcm2 negara kot

 sblm balik ada percikan bunga apa...my son + my daughter syok je tgk dpn mata semua ni :)

  my son berjaya mengepow aku ngan pistol air belon ngan harga RM15...nak x nak beli utk bg dia senyap


Lps tgk belon2 tu...dlm around kul 10 lbh aku ajak my hubby lepak kat dataran dpn Bangunan JPM (lokasi selalu org mai)...so bkn main lg si kecik aku merayap tanpa hiraukan sekeliling...nsb x kena langgar ngan basikal yg ada kat citu...kononnya nak main pistol buih sabun tu last2 bateri dah lemah hehehe


^0^ so tu la xtiviti kami ari sabtu pas...wlpn my son cuti sekolah 1 week tp ok la dr x da lgsg dia berjln...to my hubby tq sgt2 bw kami p sana...at least dlm 6 thn dok KL dpt tgk sekali belon panas pun jd la ^0^

3 Komen

Write Komen
Adwawa3
AUTHOR
March 19, 2012 at 4:38 PM delete

kalau wawa singgah dataran mlm tu sure jmp akak, parking penuh...so kami lalu ja la kat ctu...niat nk bg Azra Damia naik basikal kat ctu cam selalu...huhu

Reply
avatar
asYDhia
AUTHOR
March 20, 2012 at 12:25 PM delete

heehe...x da rezeki nak jmp namanya tu...kami pun kebetulan ada paking...tp kat area masjid tu ada cuma ada org x pandai nak paking keta...x pe nnt akak turun lg akak msg wa k :)

Reply
avatar
Amy
AUTHOR
March 21, 2012 at 10:05 AM delete

wah... jelos2... leh tgk belon.. nk tgk gak... tp tak tersampai lg putrajaya walaupun nk kena wajib sampai atas urusan penting.. hehehehe...

Reply
avatar

~~ Tabung AsyDhia ~~