:..Saya Rindu Ayah Saya...:

Thursday, March 29, 2012 0 Comments A+ a-

Isnin lps my son demam mlm…so lps bg ubat mkn n bila dia agak nyenyak, aku tampalkan coolfever kat dahi dia sbb klau dia blm nyenyak comfirm benda tu melayang jauh tah kemana…so alhamdullilah my son pagi dia ok so blhla ke sekolah…alhamdullilah bt masa nie x pernah ponteng lagi kecuali cuti sekolah…

So smlm ptg ms ambik my daughter dr umah pengasuh, aku tgk dia dah lalok jer…mcm org x larat…ms dukung pun dia mcm nak muntah so cpt2 aku ke longkang berhampiran…dlm keta nak smpai ke umah dia diam je x sprt selalu minta mum2 or yam2…smpai je kat umah dia nmpk ok ckit sbb masih selongkar almari makanan n peti sejuk…

Dlm nak maghrib cmtu aku bgkan dia susu n time tu dia dah nmpk x larat…nak letakkan coolfever pun dia merengek smpai meleleh air mata…nak berkepit jer…nasib baik my hubby dah ironkan baju utk 2 ari hehhe (tq syg alg)…so duduk la aku ngan dia depan tv…ni la muka budak x larat tu...



Aku rs my daughter rindukan ayah dia kot...sbb alik umah smlm mcm mencari je dr dpn smpai la ke bilik...nak tdo pun payah sbb x cukup ahli...slalunya selagi x cukup selagi tu dia x tdo..

^0^ to my daughter...mlm ni ayah ada kat umah k...x mo demam2..bila demam anak dara mak ngada2 lebih la hehhee  ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~