:...Sori My Lovely Kids...:

Wednesday, March 21, 2012 0 Comments A+ a-

Aku x tau la apa yg merasuk aku mlm td…asalnya my hubby buat perangai off TV slps cerita korea THE FIRST WIFE CLUB HOUSE tidak menunjukkan sedutan akan dtg…puas aku ckp idupkan semula tv tu p dia ttp x nak…smbil senyum2 my hubby ke bilik utk buat keja biasa dia (TQ tlg ironkan baju kerja)….

Pastu aku pun as usual pasangla tv tu alik n tekan2 kot2 siaran ASTRO ada cerita yg menarik utk ditgk…rupanya x da…so aku pun terus ke dapur kemas semua peralatan yg digunakan sbb x nak kelam kabut pg2 esoknya…

Dlm tgh kemas tu…my son mai dtg smbil buat perangai usik tmpt tadahan basuhan pinggan mangkuk nasib x jatuh…kat situ aku dah start mrh dah…pastu dia p bilik dia kacau adik dia la smpai nangis…pastu kembali ke dpur ngan rengek2 nak srh psang CD tadika dia (Ms Orientasi )…aku srh dia pasang tp dia ckp x pandai…pdhal dia pandai je nak kluarkan CD n play any movie….waktu tu aku dah geram dah…

Aku srh dia ke bilik ngan niat nak pasangkan…tp memandangkan dia terlebih mengada2 n buat suara2 ala2 nak nangis…aku pun tolak la dia bg cpt jln…x sangka2 dia pun jatuh n nangis…geram je aku tgk dia belakon (wlpn aku tolak x kuat…tp tangisan dia sgt kuat) n serentak ngan tu…my hubby pun ……

Aku ngaku aku slh dlm didik anak…knp aku jd cmtu smlm aku x tau la…tah apa la yg merasuk aku skrg nie…kemarahan semakin menjadi2…bila anak2 buat perangai…nak lak my daughter skrg semakin kuat tiru gaya slh sorg anak yg diasuh oleh ibu dia…geram je aku…

But aku nekad from now mak mls dah nak jerit2 dah…apa2 mak rotan je korg dua beradik…buat malu jer nak jerit2 smpai jiran dgr….

^0^ To my lovely kids..one day klau u all terbaca nukilan mak nie hope korg fhm la knp mak suka mrh2 k.. mak nak korg jd anak yg baik n dgr kata ..mak sayang permata mak yg ALLAH kurniakan ni..  ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~