:..My Son Drawing Part II...:

Thursday, March 01, 2012 0 Comments A+ a-

Semlm...alik sekolah, my son terus p ke seat belakang ambik beg sekolah dia...dia ckp "ma...asyap ada nie" sambil buat muka bangga dia show this to me...


bila aku tgk aku senyum...bkn la bangga tp aku mmg bangga...wlpn warna dia kebanyakkan color itam to at least my son color x kluar sgt dr garisan...n klau u all perasan dia ada color ijau n ungu ckit kat bow tu...n teacher dia siap tulis kat situ ABLE TO...


maybe maksud dia anak aku BOLEH BUAT but take time...mlm td kami sama2 color angry book dia termasuk my daughter...tp yg kecewanya byk color pensil dia ilang...bkn ilang sebab apa sbb letak merata2 + adik buat main...


^0^ satu perkembangan yg baik pd aku...sbb semuanya dia learn di sekolah...knp x di rumah sbb dia x nak huhuhu wlpn kami paksa...tp aku dah jnj ngan my son yg aku akan belikan color baru utk dia nnt ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~