:...Teakwando Time...:

Tuesday, March 20, 2012 0 Comments A+ a-

Tengah aku belek2 FB aku yg x semengah tu…tetiba aku terfikir nak masuk ke FB tadika my son…TADIKA BIJAK (BINA INSAN JAYA ATAS KEIKHLASAN)…so tgh2 belek tu aku klik LIKE…knp klik LIKE sbb aku suka tadika tu that’s way aku anta anak aku ke situ wlpn ada beberapa komen yg aku terima di opis nie…part tu aku cerita kemudian.

So nak dijadikan cerita aku tgk2 la gmbr2 dlm FB dia…tgh belek2 tu tetiba aku nmpk yg nie:

Sila bulatkan mata luas2 utk mencari my son yer...klau pandai dia berada di tgh2 ngan baju sukan tadika...

Bila tgk gmbr ni rs terhibur lak...bkn apa at least anak aku mampu blaja seperti mn aku dl...cuma aku x khatam je ;p ...skrg ni bila jumaat xtiviti tekwando ni akan berjln di sblh petang...tp aku masih x tgkp lg gmbr dia ngan full set uniform...so skrg ni alik je abis adik dia kena karatedo...even br2 ni aku tgk ngan adik2 dia buat lagak mcm aksi tekwando...

^0^ hope anak bujang mak akan abis blaja tekwando smpai belt hitam k, jgn stop cam mak tau, insyallah mak akan usahakan smpai anak mak mampu ajar adik lak  ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~