:...Perlu ke...:

Wednesday, March 14, 2012 0 Comments A+ a-

Cabaran di tahun baru 2012...br nak masuk bln Mac...mcm2 xtiviti dah buat....so ari ni aku mengadap meeting unit yg blh dikatakan agak meriah dari meeting2 sebelum ini sbbnya end off the sesi ada game skit...not bad utk ilangkan tension....


so masuk la isu bab 5S...dimana aku as ketua zon buat masa ni akan kenakan denda if ada yg x  nak patuh arahan (bkn gile kuasa tau) tp base on apa Mantan Ketua rasakan b4 this...nak dijadikan cerita one of ahli zon melaporkan yg unit dpt no 1 on audit yg dijlnkan br2 nie...so semua org happy termasuk aku...tp yg sshnya nak kekalkan kedudukan tu...


so tgh2 hapy tu ada la sorg adik nie keluarkan statement baik punya dia ckp "bagus la ketua zon baru nie, komited dan akhirnya berjaya dpt no 1 slps ketua zon yg dulu...dah lama x dpt no 1"(mantan kpd mantan)...so aku pun spontan ckp "x semestinya sbb ketua zon baru, yg lama dl pun komited dan berdidikasi jgk as long ahli2 bg kerjasama"....


cara adik ni ckp blh menybbkan mantan ni kecik ati tau (x tau la dia terasa ke idak) but for me sgt2 la x sesuai ayat tu...ms dia knp ko x nak bg kerjasama (bkn x nak tp kurang)...skrg knp ko blh kluarkan ayat mcm tu lak...aku as kawan kpd mantan ni pun rs x sesuai ko ckp cmtu...ko bkn kecik dah nak jd mak pada 2 anak dah...umur makin tinggi sepatutnya makin matang...


hello semua org buat keja tau..x semestinya tukar ketua kedudukan pun bertukar...x fhm aku ngan minah sorg nie..kebudakan2 je aku rs....


^0^ kdg2 as rakan sekerja cuba la jg hati rakan yg lain...sblm ckp tu fikir la dl sesuai ke idak..tp pd aku mmg x sesuai lgsg apa yg cik adik ni ckp huhuhu ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~