:..My sweet daughter...:

Thursday, March 22, 2012 0 Comments A+ a-


Kualiti gmbr tidak memuaskan…sila focus seluas2 mata anda hehhee…

Perasan x warna kuning emas di tgn my daughter tu???? Tu benornya beg kecil yg dpt dr kenduri kahwin sapa aku x pasti la…yg aku pasti ms ni kat umah mak aku nak p tgk wayang for the first time in my daughter live…so tgh semua org bersiap2…dia pun tgk la akak sepupu dia pakai beg cmni…so dia pun capai la beg tu n sandang…

Bila dia tgk aku nak snap gmbr dia..cepat2 dia lari tu psl gmbr tu jd cmtu…bila fikir2 alik klau anak dara tu mmg buat gaya anak dr sungguh la…br kecik tu dah pandai bw handbag hehehe…sure dia slalu tgk aku bw kot ;p

^0^ for my daughter yg mak sayang..mak suka tgk gelagat anak mak..tp x mo ngamuk2 tau..nnt kita p tgk wayang lg k  ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~