:...Semangat melukis...:

Monday, October 15, 2012 2 Comments A+ a-

Anak bujang mak sekarang dah pandai lukis...tapi tak semua orang tahu apa yang dia lukis...baru2 ni dia lukis nie...
Bila show pada si ayah, penat ayah fikirkan apa benda la anak ayah lukiskan nie...yg kelihatan hanyalah manusia lidi tp selebihnya apa erk....agak-agak kawan-kawan boleh teka tak apa benda yang anak mak sayang ni lukis...hehhee...ni la budak yang semangat melukis tu...
Pembayangnya benda tu ada di sekitar dia hehehe...masa dia lukis "apa tah tu", adik dia pun join lukis jugak tapi hasil adik lagi menarik smpaikan tak boleh nak teka apa benda la dia buatkan hehe...tapi tu la semangat adik, bila tengok abg pegang pensil dia pun nak join...bila join hasilnya mcm nie...
Adik pun tekun klau buat kerja...kagum mak :)...tgk gaya dia pegang pensil tu mcm budak dah sekolah...
^0^ ...Sekarang ni hiasan dinding rumah kami semakin berseri-seri semuanya sebab adik semangat melukis huhuh... ^0^ 

2 Komen

Write Komen
Mama Adam
AUTHOR
October 15, 2012 at 1:09 PM delete

Angry bird kot. Xpun mak ayah n baby dia

Reply
avatar
asYDhia
AUTHOR
October 15, 2012 at 1:15 PM delete

salah sila cuba lagi hahaha

Reply
avatar

~~ Tabung AsyDhia ~~