:...I want to Sleep...:

Tuesday, October 16, 2012 2 Comments A+ a-

Jumaat lepas masa my hubby bukak lampu bilik...my daughter buat mcm nie...
Nampak sangat tak mahu bangun tido...smpaikan sanggup ambik bantal busuk tutup mata dia hehe...ni la gelagat my daughter setiap pagi untuk dihantar ke rumah IBU (Pengasuh)...kenapa macam ni sebab tido lambat...so bila bangun pun jadi lambat la..huhuhu


^0^  mak harap dah besar nanti tak la malas nak bangun pagi naa...dah bgn kena mandi n buat kerja rumah sekali ngan mak k ;)  ^0^

2 Komen

Write Komen
L
AUTHOR
October 16, 2012 at 12:10 PM delete

heh comel je die.. pndai.. xnk bgun tutup muke.. huuu

jom baca kejap.. =)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/10/apa-tanda-bersyukur.html

Reply
avatar

~~ Tabung AsyDhia ~~