:...Belajar Bahasa Mandarin...:

Tuesday, March 05, 2013 3 Comments A+ a-

Khamis lepas turn mak ambik my son dari sekolah...so masa ambik nampak dia berlari-lari main keseronokkan...masuk je kereta dia dah bukak kek twiggie nak makan...suddenly dia teringat sesuatu dalam beg dia...so bila tengok rupa-rupanya ini....

So kalau rasa nak tahu buah terung tu apa sebutannay adalah zi se...tapi tanda-tanda tu maybe melambangkan bunyinya kot...cuma gambar hitam tu mak tak pasti apa bendala itu hehe...

^0^ pasni mak nak belajar la bahasa mandarin heheh...leh cakap dengan anak ;p ^0^

3 Komen

Write Komen
Queen
AUTHOR
March 5, 2013 at 3:14 PM delete

mak... yang itam tu telor itik = telor masin. warna dia itam kan? haha bestnya anak pandai mandarin

Reply
avatar
asYDhia
AUTHOR
March 6, 2013 at 12:11 PM delete

salah la ibu...bukan telur masin la jawapannya...mak google rupanya jawapannya hitam...patutla warna hitam...heheh

Reply
avatar
April 25, 2013 at 4:04 PM delete

belajar dgn cikgu yg baik n cekap! sini boleh daftar kelas murah dan seronok: Belajar Bahasa Mandarin

=)

Reply
avatar

~~ Tabung AsyDhia ~~