:...Let's Fishing...:

Tuesday, March 19, 2013 2 Comments A+ a-

Sabtu lepas mak kena pow ngan anak-anak...kena pow dengan mainan nie...
Mak singgah kedai nak beli ayamas segera, sekali kena beli jugak mainan ni 2 set..kalau beli 1 kang ada yang bergaduh...Balik tu masing-masing tak sabar nak main..so mak bentang toto biru dan mainlah dua beradik nie..
gaya memusingkan mainan untuk membolehkan ikan-ikan tu membuka mulut supaya senang dipancing hehe
yeeeaayy...saya berjaya tangkap semuanya hehe

^0^ tak dapat tangkap kat sungai or laut, atas darat pun jadila hehe ^0^

2 Komen

Write Komen
Wazilia
AUTHOR
March 20, 2013 at 9:53 AM delete

hehehhe..nanti bile dorang dah besar skit bawakla dorang pi mancing..hehe

Reply
avatar
asYDhia
AUTHOR
March 20, 2013 at 3:23 PM delete

mancing kat pasar je la...x yah menunggu lama hehhee

Reply
avatar

~~ Tabung AsyDhia ~~