:..Jari My Son Yang Teruk...:

Friday, May 04, 2012 2 Comments A+ a-

Pernah x anak sesiapa jari2 dia jd cmni???
cuba tenung lama2 pd 2 kuku kari my son....nmpk x yg putih2 tu...tu mcm kuku yg dah x sihat...rs ngilu n pelik...benda ni berlaku pd dua2 blh tgn dia...knp jd cmni aku pun x pasti...so search kat internet x da info yg membantu pun huhuhu...

so my friends tau x knp blh jd cmnie...actually br lg perasan n insyallah esok nak bw p klinik tgk knp huhuhu...doakan yg terbaik for my son k :)

^0^  x sure knp kuku dia jd cmtu...adakah sejenis ezema atau sebab dia suka masuk dlm mulut or sbb mmg dah smpai masa nak salin kuku...aku dl kecik2 ada ke cmtu erk huhuhu..  ^0^

2 Komen

Write Komen
Amy
AUTHOR
May 5, 2012 at 4:16 PM delete

ooo... sama mcm kuku kaki ank sedara aku.. 2 beradik mcm tu gak.. mcm nk tercabut je kuku kaki tu.. tp, last2, memang akan tercabut n tumbuh kuku baru.. pastu, baru ok..

Reply
avatar
asYDhia
AUTHOR
May 10, 2012 at 12:04 PM delete

mmg tu kesan dr sakit kuku kaki mulut tu ker erk??? makin naik kuku dia utk diganti hahaha

Reply
avatar

~~ Tabung AsyDhia ~~