:...Night At Melaka...:

Friday, May 11, 2012 0 Comments A+ a-

Melaka satu negeri yg dl sgt2 alergik pd aku...asal sebut jer sure bebelan aku smpai ke pg....x tau la knp pdhal negeri tu x pernah bersalah pd aku hehehe....so on 28 April yg lps, side my hubby telah membuat kata putus nak mkn ikan bakar di Melaka...lokasi adalah Restoran Ala Kasim di Alai (klau x silap la)...

B4 p sana kami dah tempah mkanan sbb tau ari tu mlm minggu n for sure akan ramai org...antara menu yg kami ambik sotong cekup tepung, ikan jenahak 3 rasa, ikan pari bakar, kerang rebus, air tembikai....so suasana amat2 la x selesa sbb my kids x duduk diam time tu...so dgn org ramainya yg menunggu menambahkan lagi suasana x best

After mkn kami teruskan perjlnan ke River Cruise...


Perjumpaan 3 adik beradik..




So on sunday kami hanya melepak di rumah abg long sahaja...so boring for me n my kids...tp nak buat cmner tu la time nak kumpul ngan adik bradik side my hubby :)...so layankan je la...

^0^  next time aku kan make sure aku n my kids akan berjln2 di sekitar melaka  ^0^


~~ Tabung AsyDhia ~~