:..i-CITY I'm here again...:

Wednesday, May 30, 2012 0 Comments A+ a-

Slps agenda ke Istana Negara ptg tu...lps mkn dlm around kul 5.30ptg pas solat segala selesai kami sefamily termasuk my sis family menuju ke i-CITY plak...atas permintaan anak2 dia yg tidak kesampaian ms family day akhir thn lps ….so kami pun smpai area sana dlm pukul 8pm cmtu...maybe cuti sek br bermula so jln x seteruk ms kami dtg dl...klau ikutkan ni kali ke-2 aku jejak i-CITY....

Smpai2 kami dah nmpk mcm2 warna lampu yg ada kat citu...so antara yg menarik perhatian aku adlh roda impian nie..
Kredit 2 google

So kami pun decide utk naik wlpn dlm hati tuhan je tau cmner perasaan tu...harga RM10 /person n klau umur 3thn ke bwh free...
 Ni side my sis family...time ni kami bertentangan so leh snap gmbr cpt2...
  Ni pemandangan dr atas rod nie...n muka ayah n anak yg amat tenang...but not me ;p 

Lps je turun dr tmpt ni kami menuju ker permainan utk anak2 plak...untuk first time my kids x takut lgsg...selamba je naik....antara mainan yg kami laburkan 

 Yg ni harga dia RM5/person...so pd yg umur 3 thn kebawah free tp peneman kena byr erk ;p

 Yg ni mencabar ckit RM10/person...aku naik ngan anak buah lelaki aku n benda ni x duduk dia dok terpusing2 keliling smpai aku nak menjerit rsnya huhuhuhu...tp for my daughter mainan ni x dibenarkan naik maybe takut jatuh sbb ketinggian dia mcm 3 tingkat umah....so utk memujuk ati my daughter kami bw dia main benda nie

Nmpk x betapa happynya diorg...yg ni naik RM5/person...klau umur 3 thn kebwh free tp peneman klau nak masuk kena byr...so peneman dia adlh akak saudara yg sulung nie...tq hanie :)

So my kids n sepupu2 dia so hapy that day...kami smpai umah dlm kul 1pg cmtu n semua nya sakit kaki hahahha....best sgt2 :)...ilang tension aku 

^0^  for me i-city utk main2 mmg best tp if ongkosnya kurang silalah fikir byk kali utk dtg terutama bila anak2 dah pandai n tahu apa itu permainan  ^0^



~~ Tabung AsyDhia ~~