:...My Lovely Car...:

Thursday, May 24, 2012 0 Comments A+ a-

Story about 1 week yg lalu...ditghari yg amat terik after aku ambik kawan2 utk ke kedai baby one world....tetiba one keta askar mai hentam tepi side kiri keta kesayangan aku...b4 that masa aku turun dr paking aku ternampak 1 keta yg sgt2 cantik n mmg keta minat aku dr kecil....ni la ketanya
Aku tersebut...bestnya klau dpt keta nie...keta yg aku tgk tu warna merah...lps ckp aku tersedar yg aku tgh bw keta waja kesayangan aku...tgh2 drive tu aku sambil usap keta aku ckp "x da la nk cr lain...ni la kesayangan aku...klau apa jd pun aku ttp simpan"...So ms my friends naik keta aku pun bg signal ke kiri n pas je one motobike lalu aku pun hulur kepala keta n on that time jgk keta aku kena hentam...seriously aku mmg x perasan...bila plak la keta askar ni mai blah kiri...

Keta tu teruk gak rosak dr pintu drive ke bhgian blkg side kanan bercalar panjang n kemek ckit...keta aku plak just rosak kat dpn nie
Time tu x fikir apa dah...wlpn dlm keadaan tenang aku minta no phone dia, nama, no keta n tgt brp dia keja...pas shoping kat kedai baby aku p balai polis trafic kat jln bandar ngan 2 opismate aku...selesai semua urusan dlm kul 4.40 klau x silap aku....sarjan tu ckp denda tu dia K.I.V dl...hope x pyh la aku nak byr....


Pas one week, my hubby ckp nak p hantar sabtu ni utk ketuk...klau cat  x tanggal dia nak polish je alik....skrg ni my lovely car dah dam mata sebelah...nasib baik x kena lampu dpn klau idak lg rabak poket aku huhuhu....


^0^  to my lovely car...i also love u...nnt cukup 9 thn kita pakai baju baru naaa...kasi kilat punya...insyallah tuan mu ini akan menjagamu selagi hayatnya...my first aset in my life  ^0^



Update: now my car look new tp side kena tu je la..wlpn melayang almost RM350 tp aku puas ati coz my car dah cantik...this saturday or monday hantar utk polish bg kilau gitu hehehhe...  ^0^


~~ Tabung AsyDhia ~~