:...Hapy Mother's Day...:

Monday, May 14, 2012 0 Comments A+ a-

Hapy Mother's Day pd semua ibu2 di seluruh dunia yg disambut smlm...so after aku wish my mum in live (coz aku di Ipoh) my hubby pun wish the same statement to me...Slmt Ari Ibu Sayang....n spontan aku ckp...today is not happy mother day for me coz ari ibu aku jatuh pd ari kelahiran anak2 aku...my permata hati....

Aku bersyukur yg tidak terhingga krn pd November 2007 utk kali pertama aku bergelar seorang IBU/EMAK/MAMA pd my son...n 3 years after that sekali lg anugerah itu hadir dlm hidup aku on July 2010...my lovely2 kids....n itu la merupakan Hari Ibu pd aku yg x kan aku lupakan wlpn tubuh aku dimamah tanah one day nnt...

Utk my adik bradik kandung n ipar, kawan2, saudara mara dan semua umat ALLAH dimuka bumi ini aku ngan bangganya wish SELAMAT HARI IBU pd semua yg bergelar ibu...pd yg bakal menjadi IBU (yg sedang hamil) mahupun bakal ibu (yg blm dpt cahayamata) semoga kita menjadi IBU yg terbaik utk anak2 kita n isteri yg mithali pd suami kita ameennnn.....

As Mother aku akan ingatkan pd diri aku supaya tidak putus asa dlm mendidik anak2 n always be friends for them...SLMT ARI IBU semua.... ;)

^0^  Diam2 dah almost 5 years aku bergelar emak pd 2 kids  ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~