:..Kesabaran DiUji...:

Thursday, April 19, 2012 0 Comments A+ a-

Bulan ni merupakan bulan yg plg mencabar minda bg aku…knp sbb byk betul dugaan yg aku terima utk aku menguatkan lagi diri n iman aku kepadaNYA…sesungguhnya ALLAH Maha tahu apa yg baik n buruk utk aku n keluarga…semuanya bermula bila my kids terkena jangkitan sakit kuku, mulut n tgn…so cuti pun berkurangan tp aku bersyukur gile sbb anak2 bukan ditahap yg serius…aku betul2 bersyukur…

Dugaan seterusnya bila aku dilanda ekonomi yg agak merundum baru2 ini…kdg2 rs iman semakin x kuat tp aku tau ALLAH tahu apa yg terbaik n termampu utk umatnya…n pg td aku mendpt perkabaran yg agak menyakitkan ati aku…sprt hilang sabar aku keluarkan kata2 makian berbentuk msg pd my hubby utk luahkan apa yg aku rs…sekiranya aku org senang aku x kan mengharapkan semua ini…

Knp perlu aku rs terseksa dengan dugaan ini tp aku ttp bersyukur kepadaNYA kerana aku masih punya anak2 yg sihat, comel dan mematuhi apa jua ajaran dariMU YA ALLAH…n aku bersyukur kerana KAU telah kurniakan aku 1 keluarga yg cukup memahami aku tertutamanya MY MUM n MY HUBBY…rindu sgt nak jmp ngan mak utk meluahkan segalanya….

^0^  YA ALLAH sesungguhnya KAU lg mengetahui segalanya..berila kami keimanan yg tetap dan kesihatan yg baik serta bersyukur dgn apa jua dugaan yg akan kami hadapi kelak... ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~