:..Kesian my car...:

Monday, April 16, 2012 0 Comments A+ a-

Nak salahkan my hubby pun aku x mampu…tp really2 aku terkejut…kluar dr bank je ada keta dok park blkg keta kesayangan aku…so aku assume yg dia akan reverse coz dia dah nmpk aku masuk keta…dlm keta about 2-3 minit aku masih bersembang ngan my hubby psl plan nak ke klang after aku merehatkan diri selama 1 ½ jam di suatu tmpt itu hehhee…

Pas je borak my hubby pun terus reverse keta dia without tgk mirror blkg…n tetiba serentak ngan tu ada bunyi kuat kedengaran tp bkn bunyi sensor keta tu…aku rs hubby aku dah langgar sesuatu…so my hubby pun kluar la dr keta n nak tgk teruk ke idak apa yg dia langgar tu…

Lps keluar dlm around 4 minit camtu hubby aku x abis2 lg..so aku pun kluar n tny ok ke abg…pastu aku dgr pompuan tu ckp saya anggota…aku mcm pelik…2x aku dgr dia sebut “saya anggota”…pastu aku pun tny la anggota apa…tp jwp mcm tergagap2…”saya anggota traffic”…mcm besar je jwpn dia nak bg aku takut…so my hubby pun ckp la “x pe p kedai nnt bgtau brp”…dia plak ckp “ni bkn keta saya keta kakak saya dia p umrah”…waktu tu rs nak mrh pun ada…

Hubby aku dah semcm dah…ckp kat dia srh p kedai ketuk alik bhgian kemek tu n call bgtau brp..lps dia call hubby dia cerita dia minta no ic ngan hp hubby aku…kebetulan dlm keta ada name card hubby aku..aku ckp bg je yg tu…biar dia tau anggota apa (geram lak rs) even tny dok mana pun x nak bgtau…nmpk benor salah n takut dia…

Now dah almost 3 ari benda ni jd…tp dia masih x call lg utk bgtau samada dia dah buat or not…n mlm td alik dr klang kami nmpk keta tu kat area apartment dpn umah kami Cuma kami x p ambik gmbr je tgk betul ke idak dia dah betulkan 

^0^  to my lovely car nnt dah settle semua aku akan bg baju br kat ko k...tq be my lovely car yg terbaik utk aku..to my hubby kita wait dia call k sbb dia nak duit sure dia call..after this tolong hati2 k  ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~