:..Kisah Yang Menyakitkan Hati...:

Friday, April 27, 2012 0 Comments A+ a-

Ingat x kejadian yg aku cerita psl hubby aku hentam keta org…kejadian berlaku on 14 April n adik pd owner keta call my hubby on 21 April (klau x silap la ) n my hubby masa tu kat MELAKA…so dia ckp dia dah dpt tempat utk baiki kemek kat kereta tu dgn anggaran RM400….anggaran yg sgt2 mahal pd aku….

So smlm aku pun ambik alih tugas my hubby call la hamba allah ni nak selesaikan keta tu...bengkel aku dah cari n amaun yg aku dpt dlm anggaran RM250...so aku ingatkan kot2 la aku blh tolak ansur ckit psl payment which mean sorg separuh or RM50 tu dia tambah...tp apa yg aku dpt sgt2 menghampakan aku...ibarat mmg aku slh gile la wlpn aku mmg mengaku aku slh reverse keta x tgk blkg...tp ko halang keta aku dr blkg x salah erk...x pe la mls nak pnjgkan cerita...dari nak buat report + ko nak claim insurans aku x pe la aku korbankan la duit byk tu...

so ni kemek yg keta tu alami...


setelah penat bertekak finally aku suruh jgk dia anta kat bengkel SETIA kat keramat ni utk dibetulkan...so ari ni keta ni akan diketuk utk jdkan ok alik n isnin akan dicat semula...n plastik yg melintang tu (yg bwh lmpu isyarat tu) ada calar ckit...yg tu sori aku x nak byr...klau ko nak tukar ko byr sendiri...klau skit pun x nak krompomi yg tu pun aku x nak krompomi huhuhu...sgt2 menyakitkan ati...sesama agama pun x leh tolak ansur...

Dah la muka ketat senyum pun x nak...mcm belagak bagus pd aku...tp x pe buat apa kita nak berlagak jgk kan bkn ke mana pun...dr kita bersikap cmtu baik kita buat sebaik mungkin...ALLAH kan MAHA ADIL...wlpn aku tau kami salah tp sebenarnya dia pun slh jgk tp x nak mengaku x pe la...maybe ALLAH tahu apa yg terbaik utk kami sefamily...

^0^  Peringatan utk aku n jgk my hubby atau sapa2 pun yg memandu..if terlibat dgn xcident better terus p report n byr kompaun dr bertekak ngan org yg x nak tolak ansur huhuhuh  ^0^


~~ Tabung AsyDhia ~~