:...Bila my lil bum2 merajuk - Part 1...:

Friday, April 06, 2012 0 Comments A+ a-

Ari ahad yg lps ms kami semua 1 family kena kuarantin kat umah…my lil bum2 asyik2 merajuk je kerjanya…wlpn dah byk kali tukar cd cartoon tp my bum2 still x puas ati…ttp nk jgk tukar ceta (cerita) lain…smpai merajuk2 dibuatnya…





so bila ada adengan merajuk nie...my daughter pun akan masuk ke dlm bilik...so on that day tgh aku melayan si abg mewarna, my daughter pun merajuk la ngan my hubby sbb my hubby x nak tlg tukarkan cd yg dia bw...tgh2 nak masuk bilik tu my daughter dah tersandung kaki ayah dia n automatik mencium meja kaca yg berada betu2 di dpn dia...

kuat jgk la bunyinya bila my hubby ambik tgk2 ada darah

so aku pun kelam kabut ambik tisu n lap...abis je lap tgk2 ada luka yg besar kat dahi dia (terkoyak menampakkan isi didlm)...so dlm keadaan kelam kabut aku ambik kain lampin n tekap di dahi dia...saat tu hanya tuhan je yg tahu perasaan aku cmner...hope anak aku ok n maybe doktor akan jahit (base on luka yg aku nmpk tu)

smpai ke klinik doktor hanya merapatkan ruang luka tu n tampal sbb dia masih kecik utk dimasukkan ubat bius...doktor ckp nnt lg sakit klau cucuk...so ni la hasilnya


walaupun dah bertampal dahi tp masih bertmbh aktif kami tengokkan...nak lak klau bergabung tenaga ngan my son lg la mak n ayah jd raksasa...wlpn sakit2 nak jgk menyelit kat tmpt abg dia main huhuhu


^0^  to my lovely bum2 a.k.a my daughter mak n ayah risau sgt takut2 luka tu terbuka alik..tp anak mak ttp hero smpai kan customer yg ada kat klinik pun ckp anak dara mak tomboy...mak doakan semoga anak mak cepat sembuh k  ^0^


~~ Tabung AsyDhia ~~