:..Dedicated to my friends...:

Monday, April 09, 2012 1 Comments A+ a-

Aku x pasti ni perasaan apa…tp yg pastinya aku happy sgt2…really2 happy ngan berita yg aku dgr after 2 day aku dilanda perasaan marah…to my friend aku doakan yg terbaik utk kalian…n also kpd empunya berita ini aku doakan semoga kesihatan kalian bersama benih cinta yg bersemai sihat walafiat hendaknya sehingga kelahiran nya nnt…

Tp aku really2 hapy…aku doakan semoga tiada lg berita duka dr kalian…hope biarla kali ini berkekalan hendaknya…supaya my kids will get another friend dari kalian…klau x ramai aku berdoa pd ALLAH biarla yg baru ini menemani kehidupan kalian utk selamanya AMINNN….

Aku bersyukur kerana ALLAH sudi memberikan rezeki serta rahmatnya ini kepada kalian n aku bersyukur kerana doa ku termakbul utk kawan2 ku yg lain…aku mahukan keseronokan, kegembiraan, kesakitan as a mother dikongsi n dirasai oleh semua kawan2 pompuan ku yg dah berkahwin…really2 hapy for that…AMINNN n syukur YA ALLAH kerana anugerah yg tlh KAU berikan kepada kawan2 ku ini…

^0^  to my bff tersayang aku doakan yg terbaik utk ko...aku hrp thn ni x da lg saat ko berduka n minta2 ko cpt dikurniakan permata berharga dari ALLAH nnt aminnnn  ^0^

1 Komen:

Write Komen

~~ Tabung AsyDhia ~~