:...Kenangan Terindah...:

Friday, August 03, 2012 0 Comments A+ a-

Ari ni tah knp pun x tau la ngan my hubby...pertama2 he so happy sbb dpt alik KB utk tgk rumah kubur mak ayah dia disamping visit abang2 dia yg ada disana, kedua dia update status di FB yg mmg jarang sekali dia buat...ketiga dia buat video khas utk parents dia...i'm so touching huhuhuhu....(sapa2 kenal dia leh p jenguk video tu kat wall fb dia)

Klau nak tgk video ni kena hayati betul2 x leh bising2...ni video yg dia buat...

Actually aku br fasa pertama dalam family nie...tp dlm fasa ni mmg aku ngan MIL dan FIL x brp ada sgt kenangan sbbnya my MIL meninggal masa kami br setahun jagung kawin even our child pun that time br beberapa bulan...n my FIL plak meninggalkan kami after 3 years my MIL pergi...tp aku bangga ngan my hubby sbb dia kuat wlpn hakikatnya ada taman dalam ati dia ...tp sekurang2nya my hubby tau yg parents dia pergi sbb sakit tua dan mampu menjaga diorg ms terlantar sakit berbanding dgn aku yg tetiba saja my dad pergi meninggalkan kami tanpa sebarang pesan...even until now aku masih fobia ngan berita2 kematian...

I know my hubby feeling nak plak kedua2 org yg dia sayang pergi meninggalkan dia...but aku kuatkan semangat utk bg dia semangat supaya jgn sedih sgt...adlh baik sekiranya didoakan dia disana...tp tah la ari nie...maybe my hubby sayup, teringat sbb nak alik KB on this saturday...tu yg semakin kuat emosi dia kot..

Tp kenangan kat kg my hubby x byk sbbnya kami jauh utk kerap alik ke sana...klau nak alik perlukan costing yg tinggi...kdg2 rs bersalah jgk sbb x alik kg tu...skrg ni lg la payah nak alik aku rs sbbnya rumah yang my MIL and FIL dah x da...tp tu bukan alasan sbbnya hotel/homestay kan byk hehehe...

Actually my MIL and FIL baik sgt...x byk karenah ngan menantu...maybe aku kejab kot bersama PIL jd aku rs diorg terbaik utk aku...n aku berterima kasih sbb  my MIL dan FIL sudi memberikan anak diorg kpd org luar mcm aku utk jaga anak kesayangan my MIL dan FIL...apa pun aku sentiasa berdoa yg terbaik utk our parents....

^0^  ...sebak sgt2 bila terkenangkan hubby yg sedih klau teringat mak ayah dia...semoga roh mereka dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yg beriman dan disisi ALLAH ameenn....^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~