:...Make Me Angry Bird...:

Monday, August 27, 2012 2 Comments A+ a-


SAMAN....ada x org suka kena benda nie...tambah2 klau kena ni atas perbuatan seseorang yg paling aku sayang huhuhu....tp ni la duit raya yg aku kena bg kat org lain....byk tu bknnya sikit huhuhu....masuk ni je dah 3x kena bg duit raya kat org....kali pertama kena kat gua musang...yg tu aku diam sbb kami mmg nak kejar masa utk ambik my son kat ipoh after kenduri di KB, second area lps gombak if aku x silap la...kali ni alasan turun bukit lajak sbb dah speed lajukan b4 that...yg ni alasan konon nak potong one keta yg lmbt...maklumla kejadian pertama n ketiga wife sedap tdo...so sapa nak bebel kan...tekan je la pedal minyak tu...

Tapi nak buat cmner kesemuanya kesayangan aku yg buat wlpn nama yg tertera adlh nama aku...nak bebel lebih2 kat member aku je la aku lpskan geram...lps geram lama2 kat kesayangan tu kang dia merajuk payah lak...nak pujuk x pandai lak....tp tu la nasihat ni kadang2 kaum adam x brp nak dgr...kononnya dia lbh tahu segalanya...bila dah kena br la buat ayat yg bagi org x mrh...bila tny kononnya x perasan, gambar je kot bkn org....rajinnya org letak gmbr kat citu kan...nasib bdn la...area utara n timur dah kena...ada 2 tmpt lagi x kena sayang...x nak cipta rekod ke kena bahagian barat n selatan huhuhu...

p/s: entry ni ditaip sbb perasaan masih meluap2 mrh...klau la dpn mata dah lama lembam kena cubit huhuhuh

^0^ ...bebel pun x guna benda dah jd so byr je la saman/hutang tu k huhuhu ... ^0^

2 Komen

Write Komen
K
AUTHOR
August 28, 2012 at 9:54 AM delete

u...thats why skang kalau travel i tak bole tido. dok sebelah kita rapping selagi bole. biarlaa nak kata kita mbebel ke apa. janji duit tak melayang. ritu da kena $300 kau. mau nye aku tak leh tutup mata. rasakan

Reply
avatar
asYDhia
AUTHOR
August 28, 2012 at 2:11 PM delete

br RM300...ni dah almost RM600 apa cer...x pe pas ni ngantok cmner pun tongkat mata ngan pencungkil gigi hahahaa

Reply
avatar

~~ Tabung AsyDhia ~~