:...Berhijab Seketika...:

Tuesday, August 28, 2012 2 Comments A+ a-

Mlm td masa mak ngan ayah buka posa, my daughter mai jatuhkan tudung yg mak sangkut kat kerusi...so dia pun sebut "akai2" (pakai)...so lps mkn semua mak pun pakaikan la anak dara ni tudung tu...
Malas nak betulkan tudung dia so sauk jer la...pas solat semua si abg n si adik pun nak tgkp extra gmbr...konon nak buat tnd peace tp jd lain lak...hehe...siap susun rapat2 jari dia konon nak bg sama mcm jari si abg...
Geram je tgk aksi dak kecik nie...x pe la penghibur mak dikala suka dan duka ;)

^0^ ...Pasni x tau la aksi apa lak huhuhu... ^0^

2 Komen

Write Komen
Mama Adam
AUTHOR
August 28, 2012 at 7:30 PM delete

Anak dara tu mmg comel sgt. Hahaha
-- nk baby girl jugak ;)

Reply
avatar
asYDhia
AUTHOR
August 29, 2012 at 10:02 AM delete

apa lagi mama adam, chaiiyook la...mama asydhia doakan semoga semuanya berjln lancar n dipermudahkan doa mama adam k ;)

Reply
avatar

~~ Tabung AsyDhia ~~