:...Tadika Bijak...:

Tuesday, January 10, 2012 2 Comments A+ a-

tq2 pd yg nak tau psl tadika bijak nie...ok klau nak tgk environment sekolah dia cmner leh masuk web dia www.tadikabijak.com....ok kat cni serba sedikit yg blh saya kongsikan bersama untuk panduan saya dan yg berminat...


setakat ni nama cikgu yg saya ingat adalah cikgu fauzi...nice person termasuk pengasas sekolah nie(his mum)...pengalaman agama alhamdullilah saya terima melalui apa yg dicerita n apa yg saya tgk...(anak saya pandai ambik wuduk)


kawasan sekolah amatlah saya puas hati coz bersih...x da semak2 ngan daun2 pokok ke apa (maybe sbb x da pokok sgt kot)...bilik darjah ok bersih dan kemas...cikgu2 dia dimaklumkan ada kelulusan diploma (cuma x semestinya pandai mengambil ati kanak2 terutama bila menangis)...


pakaian leh tgk apa yg anak saya pakai di sini... yuran dia ikut sem...bln jan - jun dlm RM 600++, julai ke nov dlm RM300++ .... yuran ni termasuk 2 helai uniform, 2 helai bj sukan, insurans, buku, alat tulis semua la...kiranya saya x perlu risau alat tulis sbb ari2 just bw baju spare, berus gigi + ubat gigi ngan bekalan air jer...dimaklumkan no homework everthing buat kat sekolah...


like me, anak saya ambik full day means saya kena byr RM450 sebln, klau ambik tadika saja RM250...yg menariknya jadual waktu dia bg + ptg jumaat ada tekwando...klau ok br tmbh duit beli baju seragam ....dlm 2 month or 2 week ker cmtu, parent akan dipanggil utk tgk progress anak...


saya x berani nak ckp apa2 coz setakat ni my son ok je kat sana wlpn 2 ari nangis...but start yesterday n this morning dia x nangis dah...cuma liat bgn pg...klau rs berkenan leh tinjau2 sekolah tu...tadika khas utk 4 - 6 years old only...


^0^ setakat tu je mampu maklumkan....but i'm ok dgn sekolah tu..cerita lanjut kat cni jgk ^0^

2 Komen

Write Komen
Unknown
AUTHOR
October 7, 2013 at 2:03 PM delete

Salam..google2 cari maklumat ttg tadika bijak..tup2 terjumpa blog puan.. :) so far ok x tadika bijak ni?

Reply
avatar
asYDhia
AUTHOR
October 7, 2013 at 4:08 PM delete

setakat ni 2 thn my son kat sana alhamdullilah...cuma cepat membaca tu bergantung pd anak jugak...sebab anak saya lambat sikit...umur5 thn baru masuk tadika kat rumah lak tak mengajar sangat..tp kalau masuk 4 tahun insya allah ok.

Reply
avatar

~~ Tabung AsyDhia ~~