:...Salah Ker????? ...:

Tuesday, January 03, 2012 2 Comments A+ a-

salah ke klau aku excited lebih dr anak???? salah ke klau aku ambik extra cuti sbb nak tgk anak  aku first day sekolah wlpn tadika...salah ker????


ada aku kacau cuti ko ker???ada aku suruh ko luluskan cuti aku ker???klau bos blh ckp yes n dah sign pun knp ko nak perli2 aku...aku tau la bila aku perlu cuti or not...mcm aku bodoh...aku pun tau la cuti aku tinggal brp...korg megah ker cuti byk lagi...time ko MC jer ada org bising...x da kan...blh je ko MC...asal org lain MC ko bebel apa kes...


anak aku bkn anak ko...bkn aku pakai duit ko pun nak masukkan dia tadika mana...ikut aku la kan...ada aku sshkan ko ker x da kan...aku lahirkan anak aku sakitnya aku yg rs...aku kendong dia 9 bln 10 ari salah ke aku nak tgk dia sekolah???salah ke aku nak spend time tgk dia kat sekolah???bkn sebln pun aku ambik cuti...3 ari jer...klau ok aku naik keja la...aku pun tau la simpan cuti...aku ada anak kecik lagi yg perlukan perhatian...


klau ko x da rs lg psl anak nak sekolah ko diam je la...aku rs excited nak bt cmner sbb selama ni anak aku dok umah org...jejak taska pun x pernah...knp ko nak perli2 lak...x fhm aku ngan manusia nie...blh klau ko nak sibuk hal org tp blh x ko ngan bg ati org tu tersentap...tlg la...


aku bkn sempurna pun...bt keja pun kdg2 x tau...tp blh x ko hormat ckit pendirian org...bkn budak lg tau dah separuh abad pun

^0^ x brp berkenan ngan sikap org cmni...suka pertikaikan apa yg org nak buat ^0^

2 Komen

Write Komen
ida =)
AUTHOR
April 19, 2012 at 12:52 PM delete

x salah. bagus la kalo parents excited... baru lah tersuntik semangat tu kat anak. kalo parents suam2 kuku, anak yang excited pun boleh ter demotivated

Reply
avatar
asYDhia
AUTHOR
July 17, 2012 at 2:48 PM delete

what to do...x pe...aku nak wait jgk masa tu...tgk mak ke ayah yg ambik cuti lama utk anak2..hahahhaa (rs jahat tetiba) ;p

Reply
avatar

~~ Tabung AsyDhia ~~