:...Selamat Tahun Baru 2012...:

Tuesday, January 03, 2012 0 Comments A+ a-



kredit to en google


slmt tahun baru bt semua kawan2 x kira dimana anda berada....so apa azam thn nie?????


azam aku thn ni x da...sbb mls nak azam...bkn apa kdg2 apa yg kita azam x pernah menjadi tp yg x azam lak menjadi...as long as aku mampu menjadi yg terbaik di dlm family, mak pd anak2, anak pd my mum n rakan opis kpd kawan2 opis n yg plg penting dirahmati olehNYA, ALLAH yg SATU ;p just enough for me...n happy all time with my family....


thn ni merupakan tahun mencabar buat aku...
1. my son akan masuk tadika esok (4 Jan 2012)...mcm mn keadaannya hope semuanya ok bkn apa takut mak yg lebih pdhal anak ok jer...
2. mampu ke aku kurus (sbb hubby hantar ke MF)...dah la byr ribu2 tp klau mkn aku x jg teruk jgkkan...
3. aku kena jg sistem baru (ada la ckit2 yg baru)...tp nak x nak aku kena telan jgk perubahan ini...


so utk ari nie 3 jan 2012...aku kena siapkan SKT n hantar utk dinilai...apa jua yg aku dpt aku terima seadaanya...


apa pun enjoy 2012...semoga tahun baru ini menjadikan kita semakin terbaik dr semua segi...n mohon maaf andai ada terluka kata... ;)


^0^ to my hubby congrats coz berjaya memperbaharui insurans + road tax keta sendiri ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~