:...Dah Tadika Anak Bujang...:

Monday, January 09, 2012 2 Comments A+ a-

Lambatnya aku update...al maklumla cuti kan hehehe...last week on 4 Jan 2012...sejarah pertama bermula dimana anak bujang kesayangan aku dah masuk sekolah




tu la uniform dia...bgn pun senang je kejutkan nak p sekolah...semangat la katakan...
day 1 - semangat x nangis pun...tinggal pun ok (just after lunch nangis kejab)
day 2 - dari smapi kul 8 - 9 melalak nangis sambil jerit2 nak ayah (termasuk aku nangis hahahha)
day 3 - nangis kejab jer (agaknya cikgu mrh kot)
day 4 - aku tinggalkan dia dlm klas (sbb kejar masa nak masuk opis)


hope dia ok...on friday ari tu aku tny dia blaja apa...dia ckp blaja A besar hahahhaa


^0^ hope anak mak ok la sepanjang ari nie ^0^


2 Komen

Write Komen
mamamuhammad
AUTHOR
January 9, 2012 at 5:00 PM delete

salam.nk tnya tadika bijak tu ok x?fees bpe ye?registration sume bpe total?anak i 4yo nov ni.die sebok nk pegi skolah..i cari yg montessori based tp masya'alah fees nye 500+ monthly..tgh pening survey tadika mane yg ok sbb i x keja.

Reply
avatar
asYDhia
AUTHOR
January 10, 2012 at 11:07 AM delete

wslm...sori lmbt maklum...leh rujuk entry saya seterusnya...kat situ saya ceritakan semuanya :)

Reply
avatar

~~ Tabung AsyDhia ~~