:...Tadika PiLihan...:

Monday, December 05, 2011 0 Comments A+ a-

ari sabtu yg lps (031211) sprt yg dirancang pd tatapan tajuk »»--(¯`...SeNaraI TadIKa YaNG Di CarI..'´¯)--«« adlh appoitment kami utk melihat2 persekitaran dan jgk subjek yg dilakukan serta bayaran yuran yg dikenakan dlm tempoh 1 year...ingat x pilihan no yg tlh kami suami isteri pilih utk lihat adlh no 4 dan no 17....

ni gambaran tadika no 4


tq n kredit to tadika little caliphs for the beautiful web...

ni hasil rambang yg aku dgr utk ari sabtu tu:
yuran ok dlm RM 900++ termasuk Rm150 (yuran pendaftaran + tahunan)
half day dlm RM270 dan petang dlm RM150 so total klau ambik 1 day RM420
xtiviti dia pg class seperti biasa...blaja malay, english n agama (iqra, hafazan, solat)
ptg plak (pd yg ambik smpai ptg) akan review alik apa yg dibelaja pd pg...pastu buat homework sbb x da keja umah di umah nnt...exam x lak dia bgtau akan ada or x...
baju dia cantik...sama mcm dlm gmbr kat atas tu...cute sgt2...lokasi yg aku p tny tu kat wangsa maju sek 6...no phone dia 012-6870231...dlm 10 org lagi klas nak penuh...

ms aku p tu ada la dlm 3-4 parent mai utk daftar n ambik baju...aku plak tgh nak survey huhuhu...hope ada tmpat la utk my son...journey kitaorg diteruskan ke tadika bijak...

ni gmbr tadika no 17 dr list kitaorg
tq n kredit to tadika bijak for the beautiful web...

ni gmbr tadika no 17 dr list kitaorg...yuran ikut sem...dis - jun dlm RM690 termasuk pendaftaran...n dari jun-nov another RM320...klau half day dlm RM250 klau full day RM450...mean bhgian petang kena tambah dlm RM200...bila difikirkan nilainya sgtla besar...

bila smpai kat tadika nie...as parent kami diterangkan psl timetable dia...really2 padat utk budak yg mmg x tau apa2...(nnt saya update psl timetable tu k )...yg pasti my son no more game n sleep on evening...so bila diterang2 bagai..guna buku ini itu...so kami pun diberi borang pendaftaran n diberitahu apa yg perlu dibawa utk daftar...

alik dr tadika kami terus ke ipoh alik umah my mum...mlm tu smbil borak2 ngan my sis...yg kebetulan sorg teacher tadika ckp klau tadika yg ikut kementerian pelajaran mmg mcm tu...so masih dlm perancangan nak tadika mn...but my hubby dah set on mind nak yg no 17 nie...sehala ngan my opis...so mean klau betul my son daftar kat situ aku anta si abg n ayahnya anta si adik...alik aku jln2 la ambik diorg berdua...

so skrg ni aku dlm mode preparation untuk sekolah my son...baju semua x yah fikir sbb masuk dlm yuran skrg cuma perlu sediakan dokumen yg ada mcm:

a. Salinan My Kids(my hubby tgh scan tp x mail lg)
b. Salinan surat beranak (pg td cari x jmp2...so alik ni proses mencari lg...lupa lak letak kat mn)
c. Salinan IC parents (still wait yg hubby punya)
d. Gambor anak (mlm ni ke esok p tgkp)
e.Gambor parents (nak kasi yg posing ke yg asing2- pandangan anda)
f. Duit utk yuran n pendaftaran (yg ni je aku berjaya sediakan huhuhuh)

^0^ insyallah aku p daftarkan dia...semoga my son will sukses dlm idup dia...as parent kami akan bg yg terbaik utk mu syg ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~