:...Aku x kan lupakan...:

Thursday, December 15, 2011 0 Comments A+ a-

knp dan mengapa...sejak dari kecik smpai la aku dah besar pnjg...tp once org sakitkan ati aku n bg ati aku terguris sure aku x kan lupakan smpai bila2...wlpn aku mampu tersenyum didepan hamba ALLAH tu...


aku tau aku x sempurna mn...mn ada manusia yg sempurna...tp x pernah ke hamba allah ni cuba utk memahami ati n perasaan org lain nie...kdg2 aku tertanya...bila nak kan sesuatu mcm2 kata2 manis ko ckp or maybe kata2 kecian yg blh membuatkan org yg mendgr bagaikan disihir mengikut rentakmu...


aku x pertikaikan apa jua yg kau mampu beli atau apa jua kau miliki...aku x cemburu, iri hati malah aku berbangga ko mampu buat,beli mahupun perolehi apa jua yg ko hajati...tp cubala ko selesaikan apa jua tunggakan atau tanggungan yg memang ko perlu lakukan...your a big enough to think a good n bad one...(klau slh ejaan english aku mohon maaf)...


tp cubala ikhlas dlm ati sekiranya ko nekad utk menebusnya...jgn la cuba kecewakan perasaan org lain...x semua hamba allah mampu menelan apa yg kau dah lakukan...kini ko mewah mcm2 ko mampu buat membuatkan smpai org lain x mampu dah seperti kau...tp tekad aku 1...that the last aku membantumu...after this x kan dah...


kdg2 aku terpaksa menekan otak aku supaya mementingkan diri...FAMILY COME FIRST...maybe tu yg ditanam dlm diri kau smpai x hirau kan apa jua yg lain asalkan tengkuk family kau lepas...x pe...aku hanya mampu memendam n meluahkan semuanya disini...


andai ditakdirkan kau membaca luahan ini...cuba2 la fahami ati org lain...jgn bila ko susah ko mencari tp bila ko senang ko lupakan jasa baik budi...ko ramai adik bradik so pandai2 la ko after this...for me it's enough for me...last for me to help u...after this family aku dl aku utamakan...wlpn ko slh satu family aku...tp klau apa2 jadi ko juga akan mampu menjadi org lain bg aku 


^0^ sgt2 sakit ati melihat dari sehari ke sehari ko memiliki sesuatu tp ko x mampu membyr sesuatu yg tlh ko pinjam dl...sgt simpati ngan org2 mcm nie ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~