:...Bibirku Luka...:

Wednesday, December 07, 2011 2 Comments A+ a-

tah dimana silapnya...alik dr keja pickup rakyat jelata berdua tu...pengasuh habaq yg my daughternye mulut luka...dia p kedai n alik dr kedai anak dia ckp bibir si kecik dah jd cmni:
sila fokus betul2 pd bibirnya yg comel tu...ada nmpk merah2 di ujung blh kiri anda x???

 
 nmpk x merah tu...tu bkn sbb pakai gincu k

 ni clear skit kot..

waktu kejadian dimaklumkan hanya my kids 2 beradik je yg ada...so bila aku tny my son what happen...aku x dpt sebarang jawapan drpdnya...dia diam n senyum simpul je...pastu lari p main...so apa pendpt kalian klau itu jwpnnya...sbb klau adik dia kena gigit n bila ditny dia akan ckp rayyan gigit...but kali nie x da apa2...

^0^ mak x nak tuduh tp mak rs asyraaf yg tolak adikkan mcm kat umah slalu2 tu ^0^

2 Komen

Write Komen
Amy
AUTHOR
December 7, 2011 at 1:06 PM delete

Hahaha.. standard la tu, kalau budak2 bibir pecah.. Dah jd perkara wajib dah aku rasa. Ank aku selalu jer.. Condition yg selalu jd camtu..
1) Terantuk sesama sendiri..
2) Jatuh kat lantai.
3) Kena debik ngan kawan2..
Hehehee.. Jgn risau.. Normal la tu... Belajar dari pengalaman utk membesar...

Reply
avatar
asYDhia
AUTHOR
December 7, 2011 at 3:36 PM delete

tpkan anak aku sorg laki sorg pompuan..awat yg girl ni lbh teruk ckit aku tgk..kena gigit la, bibir pecah la huhuh mcm2 aku rs...lasak gile girl berbanding boy

Reply
avatar

~~ Tabung AsyDhia ~~