:...Ari Bersejarah...:

Tuesday, December 06, 2011 0 Comments A+ a-

finally aku berjaya daftarkan my son ke tadika bijak...so aku settlekan yuran sebanyak RM1010 cuma yuran bulanan aku byr every 7hb stp bulan..lama gak la aku n my friend auntie suzie dok kat situ...dr kul 1.15 unti 2.30 cmtu...so interestingnya kami berjumpa ngan pengasas tadika tu...mcm2 cerita menarik kami dgr...


pertama ms borang pendaftaran bertukar tangan, cikgu a.k.a pengasas tadika tu ckp bila dia tgk je nama my son terus dia ckp yg my son nie sorg yg peramah, angin ada jugak bila ada sesuatu yg dia x bekenan siap buat muka2 lagi (smbil dia ckp aku fikir mmg ya) pdhal dia x pernah tgk my son lg...second dia ckp my son ngan my hubby x sehaluan maybe tarikh lahir n ari dilahirkan sama kot...


pastu bila dia tgk ke nama ayah lak dia ckp yg my hubby byk kenalan....kenalan camne x sure lak maybe sbb hubby byk deal ngan vendor kot tah la...n bila turun ke nama MAK a.k.a aku....dia ckp klau aku gaduh ngan hubby sure aku lebih BOM punya...hahahhaha mmg betul la apa cikgu tu ckp...pengalaman kan bila bedepan ngan byk org n ada pengalaman kursus psikologi nie...


byk gak la aku dgr dia crt psl parent2 yg lepas2...semua la...hope keputusan kami as parents ni tepat...apa yg perlu aku utk cikgu tahu aku dah bgtau yg anak aku:
1. x pernah menulis warna pun leh ke longkang
2. asyik tgk ultramen, robot la apa la
3. x lekat lama nak study A,B,C
4. yg plg teruk dia ckp pelat huhuhu (hope ilang la nnt)


cikgu tu ckp no hal nnt diorg akan ajar slow2...baju dah dpt 4 helai (2 t-shirt sukan & 2 baju sekolah)...ari selasa n khamis bj sukan...so tgk xtiviti really padat...x pe anak bujang mak sure leh punya la...


nnt aku update gmbr baju tadika tu k...


^0^ happy selesai dah daftarkan dia...first day mak n ayah akan wait k ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~