:...Lagu Nyanyian My SOn...:

Thursday, February 16, 2012 0 Comments A+ a-

Skrg ni genap dah sebln my son tadika...so byk perubahan yg blh dilihat dr segi mewarna n menulis huruf wlpn agak berterabur lg...balik dr sekolah masuk je ke kereta sure x smpai 10 minit dia akan tdo...mcm biasa bantal ucuk ttp diangkut p sekolah (just x smpai dlm sekolah tinggalkan kat keta)...


ari2 dgr dia akan menyanyi smbil mandi...kdg2 tgk bw jln2 kat tmn pun dia akan menyanyi...antara lagu yg aku blh hafal (mean that aku pun dah terikut nyanyi)


1. Lagu Bangun Pagi
Angun pagi, osok titi, tuti muta dan mandi,
pakai baju, minum tutu, pergi skolah telalu (selalu)


2. Lagu Cicak 
Cicak tak..tak..tak...
Ia suka merayap,
datang seekor nyamuk
ngaaaaaaappppp....lalu ia ilang
(lagu ni aku x sure betul ke idak liriknya...sbb br dgr2 dia nyanyi)


3. Lagu Tap (tah apa tajuk benor dia pun aku x tau)
Tap...tap..tap...tatu (satu) unjuk atas, tatu unjuk awah(bawah)
tap...tap..tap...dua unjuk atas, ua (dua) unjuk awah tap...tap...tap...
(aku akan dgr smpai dia sebut nombor ampat (empat)


4. Lagu omputih
yang ni aku x brp nak ingat sbb dia x nyanyi selalu...


lagi pun my son masih ckp ngan lorat pelatnya...jd butir katanya agar suka utk difahami, kena dgr betul2 semua la...


^0^ my son skrg semakin meningkat kecekapannya...cekap belasah adik sbb blaja teakwando ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~