:...SUnDay YanG MeRiaNGkan..:

Tuesday, November 29, 2011 0 Comments A+ a-

on sunday lps...dlm kul 10 pg kami semua 1 family (termasuk mak n ayah tiri aku) p KLCC bw cucu dia p mandi manda kat sana...sepanjang 5 thn aku dok KL ni la first time aku bw anak aku p mandi kolam kat citu...mcm2 aksi ada...yg paling bosan kami (mak ayah si anak2) hehhee...


ni aksi masa diorg tgh mandi


pastu our journey diteruskan dlm KLCC lak...jln punya jln kami pun break kat KFC mkn2 byk2 ayam hehehe....pastu kami pun mcm org jakun tgkp2 gmbr kat KFC (konon nak show yg kami betul2 mkn kat citu) ngan big apple donut hehee (mcm ipoh x da semua ni je )


 ni part of my family

  ni akak2 ipar + my lovely mum + anak buah yg sibuk ;p

 ni semua kaum ibu yg ada dlm family aku...mak + anak + menantu = family hapy hehhehe (betapa kembangnya aku di situ huhuhuu)

ni gelagat anak2 buah aku ms naik train LRT...smpai one of my nephew ckp
nephew:"mak sapa bw ketapi nie"
mak dia:"ada nmpk org bw x??? mak pun x tau...cer fikir cmner dia leh bw" 
smbil yg lain2 gelakkan dia hehehe (jahatkan ;p)

 anak buah aku yg makin bam2 mcm mak saudara dia :)

 mari peluk tiang dlm LRT hehehhee...yg bj pink tu la tny sapa bw LRT ni ehhee

 ni the latest akak ipar aku in the house...penutup majlis kawin thn nie hehhee

 my best sister ever

ni semua anak2 buah aku yg lelaki hehehhe

^0^ nnt aku update yg second story lak k...mcm pjg je kat cni ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~