:...Susah ATi + SakIT Ati but More 2 Susah Ati...:

Thursday, November 03, 2011 0 Comments A+ a-

ari ni aku x drive ke opis sbbnya my hubby anta pas lunch td coz dia br alik dr outstation kat muar johor...so on the way dia anta hp dia tu on silent mode (maybe on flight mode) tah la yg pasti hp dia mmg x dpt dihubungi...around kul 3ptg cmtu my sis msg srh call alik...aku agak x da apa yg menarik (jahatkan aku) pastu bila aku call, my sis ckp mak masuk spital...jatuh...maybe darah tinggi sbb dia nak pitam...


seingat aku dia x da darah tinggi tp benda nak jdkan nak bt cmner...pastu aku call abg sulung aku...dia bgtau mak masih kat wad kecemasan...tgh masukkan air...n around kul 3.40 td my sis bgtau mak masuk wad dah...


pas call abg aku yg ke-2 kat bukit beruntung...suddenly mak aku call aku...rs nak nangis dgr suara dia...dia ckp jgn risau...jgn risau...pdhal ati aku dah terbakar time ni bila aku call my hubby dr td x dpt2...dia tau x betapa penting hp zmn skrg nie...terutama kecemasan kes...adoiii la abgku sayang....tp x pe la hope mak aku...esok pas keja aku alik terus...


nasib abg n akak aku ada kat ipoh leh tengokkan...cuma aku x nak apa2 berlaku kat dia...biarla TUHAN ambik ayah aku...tp biarla aku berbakti sepenuhnya pada mak aku...YA ALLAH kuatkan la perasaan aku nie...AMINNNNNN


^0^ to my hubby: siap awak balik nie...saya campak hp tu dr tingkat 8 ke bwh ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~