:...Leganya...:

Friday, November 04, 2011 0 Comments A+ a-

lega sgt2 bila menatap muka ibu tercinta mas alik ipoh...n now i'm in hospital taking care of her...dlm my mum x nak tdo kononnya x leh nak tdo finally dia berjaya mencipta bunyi dengkuran yg sgt menarik...tewas akhirnya...

last check pg td tekanan darah dia about 156 wlpn mlm td katanya 150 mean that naik 6 bknnya turun 6...dlm around kul 10 cmtu my mum dibawa ke bahagian check kepala...berjela2 wayar aku tgk melengkapi kpala mak aku...

dlm around 25 minit cam tu aku wait, akhirnya settle but result still x kluar lg...hope semuanya ok..td dlm around kul 12 lbh ada nurse dtg check n klau x silap mata memandang nmpk perkataan ANEMIA pd kertas di ward 1302 ni hospital Pantai....

bila aku check kat internet, ANEMIA mean x cukup darah???serius aku takut...hope mak aku ok...just wait result jer...

^0^ dugaan sungguh nak masuk raya haji nie...hrp leh balik sblm raya :) ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~