:...11.11.11 on FriDAy...:

Friday, November 11, 2011 0 Comments A+ a-

ari ni tarikh yg byk diperkatakan org iaitu 111111 n tarikh ni jatuh ari jumaat yg indah...ngan suasana yg sejuk di pagi ari dimana bumi ALLAH disirami ngan manik2 air yg jatuh dr langit...


klau bukak FB semua org cerita psl...even kawan opis lama aku pun smbut beday yg sama 1111 tahun je beza...sblm ni aku ada terbaca artikel dr blog APA KATA HATI...nak tau ni entry dia psl 111111... tp menurut apa yg dia tulis mmg betul la...semuanya akan kembali kepada no 1...


klau x silap aku dl tarikh ni la abg aku pilih nak kawin tp last2 tersasar menjd cpt pd bln 6...impian x menjadi la tu...tp dah nak masuk 5 bln kawin dah pun alhamdullilah la kan...di ari ni jugak aku masih teringat2 lagi kisah semlm yg mmg menyakitkan ati aku smpai ke ari nie...n pg ni jugak jln sgt sibuk tah la knp adakah semuanya kerana 111111...


apa pun x kira la knp ngan tarikh nie...kpd yg melangsungkan perkahwinan, ulang tahun lahir ke kawin ke bercinta ke...tahniah aku ucapkan...dah tarikh ni jgk aku happy sbb mak aku nak mai umah mlm nie yeeeeeeeeeeee....


^0^ abadikan blog anda ngan tarikh nie...bkn senang nak dpt angka nie klau no keta sure kena byr juta2 ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~