:..SoRi My SOn.....:

Friday, April 08, 2011 0 Comments A+ a-

Mlm td saya really2 tired...lps buka posa terus siap2 nka ke psr mlm mencari lauk ikan yg blh dijadikan stok until gaji....cari punya cari sgt2 la ssh nak paking...bila dah ada paking my daughter lak dh lalok tdo...so aku ngan my son je la p shop kat psr mlm tu....

bila lalu kat tmpt permainan...my son minta...tp akiu pandai elak...ckp nnt kita beli k mak nak beli fish dl...my son ikut jer...so no mainan for that time...bila nak alik lalu lg kat kawasan tu mulut dia ckp slow je "ama nak mainan" utk kali keseterusnya aku ckp nnt kita alik umah opah ya...opah yg mainan (opah meniaga mainan)....

smpai dlm keta dia melalak...sbr lagi so p kedai beli la kinder joy kat dia br dia diam...




mainan ni x sama la cam yg dpt mlm td...

smpai umah terus basuh ikan masuk dlm peti ais....so really2 tired sbb sehari berpuasa...lps semua keja settle terus baring n tau2 dah terlelap...until la kul 11.30 mlm camtu terdgr suara my son minta minum milo (susu perisa coklat)so my hubby pun buatla tp my son meronta2 nak "ama uatkan"...

so aku pun bgn n buatkan...lps tu aku baring la alik...br nak lena tgk2 my son x minum pun susu...tetiba rs mrh sgt2 sbb my son main2...smlm dah membazir dah 1 botol x kan mlm ni nak bazir lg dah la susu mahal...mcm senang je nak dpt apa (aku lak emo)dan x semena2 aku bgn n bg sedas dua kat my son...

sakit gak la tgn aku time lps pukul dia...nasib ayah dia pujuk...last2 dia tdo (seblh aku hehehe) pastu kul 1 pg cmtu dia mengigau sbb kena mrh kot...

mak really2 sory k...x sengaja nak mrh asyraaf...lain kali dgr ckp mak k...x nak membazir x elok k :)

^0^ my son "ama" sayang asyraaf sgt2...x nak la bg mak mrh k...asyraafkan budak yg bijak n pandai n dgr kata kan....lps ni mak cuba kawal k kemarahan mak  ^0^ 

~~ Tabung AsyDhia ~~