:..KesIlapan YaNG PaLIng BesaR In My WoRK....:

Wednesday, April 13, 2011 0 Comments A+ a-

Smlm aku dpt MC from doctor coz demam n sakit kpala...tq so much kat my hubby sbb layan anak2 + masakkan tom yam yg sgt sedap....

this morning masuk keja dah rs cam masuk tmpt lain...so sblm sarapan dimaklumkan dah lps ni ada crt yg bakal menambahkan pening kat kpala aku....huhuhu (sgt2 la x sedap ati)

lps mkn tny alik kat akak tu (my team) what happen...rupa2nya aku dah tersalah anta data utk diproses huhuhuu...data bln 2 aku p ambik data bln 1....bala....bala...cmner nak settle aku x sure....

yg pastinya pelarasan kena buat alik tp jenuh la huhuhhu....elok2 x tunggak terus ada tunggak....knpla aku cuai sgt...x tgk data detail...just tgk bilangan jer huhuhuuhu....

now kpala aku bertmbh berdenyut2 huhuhuhu.....knpla aku bodoh sgt ;(

^0^ nak nangis je rsnya huhuhuhuhu ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~