:...PeraDuaN DaLAm FB.....:

Thursday, April 21, 2011 0 Comments A+ a-

smlm seblm alik rumah tgk2 kat FB apa yg menarik..tetiba tertarik ngan 1 artikel ni dari MyBabyStore berkaitan ngan peraduan dibawah nie:


step pertama: Just link 'My Baby Store' ni kat wall FB anda
step 2: hantar gambar kat email atau admin dia...mcm saya smlm saya mailkan je ke kedaimybaby@gmail.com....just masukkan nama anak n tarikh lahir tp saya memandai buh nama ibu bkn apa senang nak kawan2 cam hehehe...
step 3: ikut suka la sapa nak LIKE...sapa2 yg dah LIKE my son picture tq sgt2...gmbr yg saya buh mcm kat bwh nie:


  Klik cni klau nak tgk link gmbr anak saya 

syok bila ada kawan2 yg bg sokongan utk masuk...x kisah la brp dpt 'LIKE' tu as long it's fun to do it...

^0^ peraduan kedua join dr fb ^0^ 

~~ Tabung AsyDhia ~~