:...RunsINgNya SaYA....:

Wednesday, April 20, 2011 0 Comments A+ a-

today ari yg sgt2 serabut buat saya...runsing coz my hubby will outstation 1 week start next week...cmner nak handle anak di pg ari????huhuhuu hope everything will be ok...sure berperang2 ngan my son...my daughter sure relax dlm stroller huhuhu...

runsingnya ari nie...jom layan gmbr2 my lovely baby :) untuk ilangkan runsing saya uhuhuhuhu.........

my son around 2 years ++ masa ni dlm keta dari rumah pengasuh






my daughter around 2 -3 month this time :)
(baju my son punya)



 hensemnya anak mak...tomei2 (puji diri sendiri)
 










my daughter in car...waktu ni x da car sit lg :)



di bukit merah percutian bersama whole family  











 at KFC wangsa Maju...around 1 years ++
 matang x saya!!!!
 my daughter around 5 month ++








 hilang kejab tension or runsing aku huhuhu...jom teruskan kerja :(


^0^ bila naku kul 5 nie...nak alik uhuhuhu ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~