:..PeLikNYa...:

Tuesday, September 27, 2011 0 Comments A+ a-

aku x tau la korang or org lain cmner tp pd aku mmg pelik...tersangat la pelik...


hubungan aku ngan anak buah blh ibarat kata langit ngn bumi (bkn jauh mcm kedudukan langit n bumi tau ) just aku x rajin nak chit chat ngan anak buah...sbb anak2 buah aku kecik2 kot sebaya anak aku, masih sekolah jd x da story yg aku nak cerita or tny diorg selain dr hal sekolah, apa bt ari tu and so on....


utk tghari ni, tetiba aku dpt call dr one of anak buah aku tny kabar aku n family, aku keja ke idak, my hubby keja ke idak, anak2 aku dok kat mn....knp opis aku sunyi x mcm dlm tv tu suasana riuh...


pastu bila aku tny knp, dia ckp boring x tau nak buat apa, exam tp x sempat nak study sbb keja sekolah byk...so aku just can say blaja rajin2 n jaga diri seblm dia minta diri (agaknya dia pun x sure nak tny apa kat aku kot) ;p


pd aku dr dia call auntie dia ni yg kaku nak borak ngan dia baik dia call mak dia...klau aku la jd anak buah aku ni sure berdering tepon mak aku ngadu mcm2...at least ati aku tenang setenang2nya...


apa pun tq sudi call your auntie ni...sbb your auntie ni mmg pemalas nak call anak2 buah melainkan mak dia n my hubby ;p


^0^ pd anak buah aku...baik korg study elok2...klau ms blaja pun dah boring nnt masuk U lg boring coz lg byk korang kena tempuh...n yg dok kat asrama tu blaja2la berdikari n study baik2 coz korg x leh main2 dlm exam...once u dah masuk asrama penuh baik keluar smpai tgkt 5 jgn sprh jln...your parents harap penuh pd u all...sori klau teguran menyakitkan ati  ^0^ 

~~ Tabung AsyDhia ~~