:..BajU KuruNg.....:

Tuesday, September 20, 2011 1 Comments A+ a-

semangat aku berkobar2 masa raya ari tu...nak buatkan baju raya for my princess n finally aku dpt sepasang baju kurung comel utk dia...


ari khamis seminggu sblm raya, aku dpt MC coz CB (cirit-birit) dr doc yg selalu aku p...then aku ambik kesempatan p basuh keta aku dl coz my hubby say keta aku dah mcm tong sampah penuh ngan bungkusan makananan, gula2 bagai...


so aku p la carefour utk basuh keta...pastu org tu ckp basuh luar dlm + nano (asap2 bagai) = RM38.00 so aku pun setuju...then nak wait 1 hour utk siap aku p nagoya...pusing bagai nak rak utk cari kain si kecik tu alih2 dah penat pusing aku ambik jgk kain cotton dlm Rm12 semeter...so aku beli 1 meter dpt diskaun jd RM8....


alik umah aku call mak aku then my mum setuju utk jahitkan...alik umah my mum terus ukur bagai n ari isnin p jahit tepi baju...mlm tu jugak mak aku tlg jahitkan (dlm kepayahan mesin yg buat hal + dah lama x menjahit baju kurung) akhirnya my daughter dptla pakai di pg raya (bau kain baru lagi fresh-sbb x basuh) ;p 


taraaa.........


hasil kraftangan my mum...comelkan ;p

n this is our family 


^0^ raya thn ni x best sbb aku x sihat n ayah mertua dijemput illahi huhuhu ^0^

1 Komen:

Write Komen
erne
AUTHOR
September 22, 2011 at 3:19 PM delete

alahai comeinya awfiah

Reply
avatar

~~ Tabung AsyDhia ~~