:..DinG DoNg.....:

Thursday, August 11, 2011 0 Comments A+ a-

Nmpk kan tajuk kat atas tu...ari ni my feeling mmg ding dong....knp...nak tau kena tny my BFF...she know why (tu pun klau tau sapa my BFF hehehe)....dari smlm smpai skrg perasaan ding dong ni ada dlm diri aku...


1. Kecewa bila apa yg kita nak or dream x jd realiti
2. Hampa sbb tetiba rs lonely walhal byk je org di sekitar kita
3. Pilu bila tetiba suasana menjadi suram sesuramnya di mlm ari walaupun ada suara anak2 menjerit x reti nak diam 
4. Rindu pada sesuatu yg amat selalu kita rs tetiba mcm ilang dan pergi jauh dari kita
5. Sakit bila terasa sakit ati pada sesuatu yg kita rs remeh utk diingati @ x penting mn pun


knp semua jd cmni sbb apa yg kita dream, plan tetiba hancur...org ckp apa pun perasaan kita kena luahkan...so after call my BFF n my mum...feeling tu still sama...x da beza...raut wajah sama x ceria...sbb x lepas nak cerita...hanya air mata kdg2 jd peneman setia...


ada org ckp blog tempat kita kongsi cerita or like diary but diary ni all public leh baca...tp sekurang2nya apa yg kita pendam kita dapat luahkan n ati pun agak tenteram wlpn x setenteram slps kita mengadu PADANYA...


ya smlm mmg aku ada mengadu PADANYA minta ditabahkan hatiku menempuh apa jua yg dirancang olehNYA...tp sekuat mn pun dugaanNYA as hambanya aku redho n perlu cari jln penyelesaian atas apa jua cabaran yg tiba...


so today setelah berfikir panjang aku luahkan apa yg perlu aku luahkan pdnya...alhamdullilah hope dia faham perasaan aku n apa yg aku harapkan dr dia...bkn intan permata tp apa yg perlu dlm kehidupan kita...hope as manusia yg x pernah sempurna aku mampu mencapai apa yg aku hajati wlpn terpaksa telan pahit n duri...n aku perlu kuat supaya semua org yg aku sayang akan turut kuat sperti aku ;)...


alhamdullilah skrg aku makin tenang wlpn x setenang mn pun...tp my BFF telah bg aku kata2 semangat n sudi dgr apa yg aku nak ceritakan TQ sayang ;)


i love all of them...ni la harta yg aku cari n miliki selamanya hingga hujung nyawa (melainkan ada rezeki tmbh lg anak ;p ) 

^0^ klau saya mampu kuat saya harap DIA juga akan kuat seperti saya ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~