:...My New Pet...:

Tuesday, January 07, 2014 2 Comments A+ a-

Sekarang suka benar ikut apa orang buat...bila orang main B-Daman, dia pun nak main gak...bila orang bela kura-kura dia pun nak jugak..layan je la...janji guna duit awak tu huhuh...
Sekarang kura-kura ni dah pandai panjat lepak kat atas...kalau dulu asyik tido dalam air je...malu kot...sekarang dah tak malu....

2 Komen

Write Komen
Amy
AUTHOR
January 7, 2014 at 1:28 PM delete

wah... best2.. bela binatang.. ila plak.. mood nk tanam pokok bunga.. huhuhuhu.. payah tul rumah tak bertanah ni.. tanam kat balkoni je la..

Reply
avatar
asYDhia
AUTHOR
January 7, 2014 at 4:41 PM delete

pokok kacang dia kan dah mati...pastu bodek bela kucing...yg tu x mampu la...bela kura2 ni pun mak pak yg tolong jagakan hehhe

Reply
avatar

~~ Tabung AsyDhia ~~